Kajian Kepuasan Pelanggan

Kajian Kepuasan Pelanggan

Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas mengenai Kajian Kepuasan Pelanggan Luaran MAMPU kepada perkhidmatan yang disediakan.

Kerjasama anda memberi maklum balas amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

1 Step 1
Kajian Kepuasan Pelanggan MAMPU Tahun 2021
JantinaSila Pilih
Adakah anda berpuashati apabila berurusan dengan MAMPUSila Pilih
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Info Halaman:     Jumlah Paparan-     345
PENGIKTIRAFAN
Logo_LRQA_UKAS_COMBINED.png

WEB MOBIL
codemobile
APLIKASI MOBIL
gammacode

BILANGAN PELAWAT
Pelawat hari ini: 72
Jumlah pelawat: 426957
Hubungi Kami

UNIT PEMODENAN TADBIRAN 
DAN PERANCANGAN PENGURUSAN MALAYSIA
Aras 6, Setia Perdana 2,
Kompleks Setia Perdana,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya Malaysia
T 603 8000 8000   F 603 8888 3721
E webmaster[at]mampu.gov.my

2021 © Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU)
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox dan Google Chrome dengan resolusi skrin 1366 x 768
logo123

MAMPU